20 augusti

miho, long time ago ^^
eller äsch ;p

Typ en vecka sen jag skrev sist, hänt en del. Lite iaf.
* Jag har varit funktionär på rally en hel jävla regndag,
usch och fy så satans kallt det var ;o 
* Jag har varit på fest i Bjärnum, hade askul ;D
* Jag har varit i Karlskrona och hälsat på Macki där han gör lumpen.
Fick följa med ut på båten, najsnajs :)
* Jag har börjat trean, och har ännu inte vant mig vid tanken att det är sista året ;p
* Jag har suttit och skrivit ett helt jävla meningslöst inlägg nu, bara för att vi fick rast i en timme och en kvart och det finns inte ett skit å göra på denna skolan -.-


Kommentarer
Postat av: linda

allting känns bara så meningslöst och jobbigt just nu.. jag hoppas också att det blir bättre. det MÅSTE bli bättre annars kan man ju inte vara här! och det känns ändå fint att någon bryr sig :) tack :*

2009-09-07 @ 00:12:11
URL: http://youudontcare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0