Valborgsmässoafton!

Torsdag idag, jag är inte i skolan.
Fy fan vad allt skiter sig.


I måndags var det skola till tjugo över tolv sen hämtade Lina mig och Madde, körde till Bjärnum för att hämta mitt ps2+singstar (men dom va inte hemma så de sket sig) och lämna Madde. Sen körde Lina mig hem :)
Jobbade 17-21.30, och den jäveln har sänkt min timlön :O
hahahah xD

I tisdags var vi på stuidebesök på ett boende för utvecklingsstörda, trevligt faktiskt ^^
På kvällen fixade vi i lägenheten.

Igår hade vi möte om afrikaresan som numera bär av till spanien eller australien, inte mig emot :D Vi ska bo hos Maddes släktingar och ha praktik i utlandet i tre veckor. Kan det bli mer spännande? :D
Efter det kom syon och informerade lite om Historia A, så det blir att läsa det i trean.
Sen hade vi läxförhör där jag fick 17 av 18, störigt som fan javisst -.-
Sen lunch och musikal i kulturhuset i tre timmar, tur att den va bra annars hade jag fan inte pallat ^^
Missade bussen med två minuter så jag väntade i stan tills Jimmy kom :)
Satt och pratade en massa skit med Emmagumman, just like old times ;) <3
Grillning hos brossan och sen flyttade vi ner min säng i den nya lägenheten, no more föreningsgatan nu ;D

Fixade lite till elva, Emil sov här fast han drog till skolan idag :P
Ikväll blire att kolla på någon brasa sen vet jag inte vad som händer, mer än att jag ska vara med Emma och Emelie (och Madde en pyttestund).
Feeeeeeeeeeeest någonstans?
Aja, de löser sig väl ^^
Nej, nu ska jag gå å plugga för en gångs skull ^^


Någon som vill komma hit och sola? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0