Slappesöndag

I fredags drog jag, Emelie, Emma och Madde hem till Ida i Eslöv på förfest. Eller ja, vi skulle bara dit och sen skulle ingen till jägers. Fast sen blev det att jag, Emelie och Emma ville dit ändå. Så vi tog tåget till Höör men hade ingen skjuts så vi började gå, hittade någon som kunde köra men dom skulle fixa något först så vi gick sålänge. Tog 45 minuter (en kvart till sen hade vi varit framme) sen kom dom. Lönt, fast vi slapp betala :) Va på jägers en timme, det sög riktigt. Sista gången jag var där. Vi stack hem redan vid ett, bara en timme efter att vi kom dit.  Emelie och Emma sov hemma hos mig. Emma stack hem vid elva igår, och sen segade jag och Emelie fram till halv tre då pappa kom och hämtade oss. Sen var jag med pappa och tvättade bilen, och sen stack vi till Elan och åt med Jessica. Vid åtta kom Madde och då åkte vi till Ericfjaaant ^^ Fast där var asdrygt så vi åkte hem vid halv tolv. Sen sov Madde och Jessica här :)
Och nu har Jessica åkt hem, Madde ligger i min säng och försöker övertala Emelie att hon ska hänga med hem till henne idag. Och Emma svarar inte :(

Men ja, snart kalas för lilla Mirre som fyller 3. Därefter blir det att åka till Bjärnum, världens ände, typ.

Haha, långt och drygt inlägg men jag orkar inte ^^


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0