skärpning

Okej, det känns som om jag behöver skärpa mig med bloggandet. Eller egentligen kan det kvitta, hade vatt bättre om jag hade tatt tag i mitt liv. Jag vill inte ha det såhär "/

Idag vaknade jag vid tio men ville inget hellre än å somna om och drömma samma dröm om och om igen. (Ja, jag är en drömmare.) Frukost och sen åkte jag med Jimmy och pappa för att handla present till Annelie. Fick ett par skor av pappa, men Jimmy sa att det såg ut som tantskor. Taskigt! 
Hem och slå in paketerna, satte mig vid datorn men då smsade Lina och tyckte jag skulle va med henne. Så vi stack och köpte glass sen solade vi hos henne. Mys på de va! :*
Vid fyra gick jag hem och gjorde vid mig, sen drog vi ner till Jimmy och Annelie där vi fick kakor och tårta. Fast sen blev jag svintrött så jag gick hem och satte mig här. Ångest javisst!

Lina S kommer kanske ikväll en runda, annars händer det väl ingenting.
Och imorgon är det skola igen, vill inte ;(


Jag vill inte vara ovän med dig.
Vill inte ha det sähär.
Förlåt mig :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0