090402

Andra april idag, varfan tar tiden vägen? :O
Det var ju precis jul känns det som..

Men iaf, man ska inte klaga nu när det väl kommit lite värme :)
I helgen var jag med Marcus, på lördagen åkte vi till Tyskland med hans morfar och 20 andra. På söndagen slappade vi lite sen åkte vi hem till Emelie och käka söndagsmiddag. Trevligttrevligt ^^
Sen på kvällen när mamma och jag hade lämnat av Marcus i Hörby ringde jag Emelie för hon bad mig göra det, hon var ute i Höör och ja. Vi erbjöd oss att köra henne hem och sen blev det att hon hängde med oss hem och sov där :D

I måndags var det skola, sen hem till Emelie och sen hem och sova. I tisdags var det skola vilket innebar redovisning, usch "/  Hem och va med Emil, cyklade lite och sen tittade vi på två filmer. Slappt! :D Igår var det skola igen, usch för den där jävla skolan. Vill att det ska vara lov nuuuuuuuuu!! Men ja, efter skolan hade jag utvecklingssamtal och det gick väl bra antar jag, jag ska iaf bättra mig ordentligt nu. Sen körde mamma mig ner till stan och så fikade jag med Natha, Madde, Emelie och hennes systerdotter Sofia. Efter en stund stack Natha och Madde så då gick vi hem till Mong. :)

Det blev donken på kvällen ^^
Sen hängde Emelie med mig hem en timme sen drog hon.

Idag är det torsdag vilket innebär att det är typ två dagar kvar i skolan sen äre looooooooooooooooooooov! :D

Och nu ska jag sluta skriva för jag skriver bara onödigt skit ändå >_<

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-04 @ 16:13:22
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0