tråååk å jag är inte alls på humör

Okej, Emma klagar på dålig uppdatering så ja ^^
Söndag: Gjorde ingenting på hela dagen, låg i sängen till fyra. Vid åtta stack jag ut med Lina, det blev pizza xD
Måndag: Gick upp tidigt för att åka till Macki. Åkte först till stan med Lina, köpte strumpbyxor å sen tog jag tåget till Höör. Var med Emelie i typ 3 timmar sen tog jag bussen til älsk :D Hemma hos honom somnade jag direkt, vaknade å käka sen somnade jag igen.
Tisdag: Gick upp tidigt, gjorde vid mig å sånt, åkte med Andy å Macki in till Höör för Macki skulle klippa sig. Tog tåget vid två till stan, mötte Louise och vi köpte lite grejer inför kvällen. Sen åkte vi hem till henne å gjorde typ ingenting ^^
Vid sex eller lite senare kom Lina, Nathalie, Malin och Rebecca :D
Vi sjöng singstar, garvade, spelade twister å körde "jag har aldrig..". Det blev lite pinsamt det där med "jag har aldrig.." xD
Var hemma vid tolv.
Onsdag: Gick upp tidigt, åkte till stan å träffade Emma :)
Vi gick lite runder men sen åkte vi till k-stad för Emma skulle byta ngn tröja å jag skulle köpa hårfärg (som det inte blev ngt av, suuuuuuuug -.-).
Käkade kebabtallrik å kollade lite efter vinterskor/stövlar men nej, hittade inga.
Åkte tillbaka till Hässlehååla och stack hem till Emma en stund men sen fick vi för oss att vi skulle ut och fota xD
Bilder kommer senare.
Vid fyra mötte jag Louise i stan, hennes päron hämtade oss för jag skulle dit å ta mitt ps2+singstar å sånt sen dagen innan.
Åkte hem å va hemma i en timme sen körde pappa mig till älsk :D <3
Jimmie å Erik va åsså där. Lite senare kom det två tjejer, Carola och Matilda :)
Kommer inte ihåg hela kvällen men jag fick bl.a. leta efter Macki för han bara försvann å till slut hittade jag honom i husvagnen.

Imorse när vi skulle duscha spydde han tre ggr. uäärk -.-
Nu har han somnat på soffan å ingen av dom andra är vakna än så här sitter jag, helt själv.
Senare idag skulle Jimmies brors tjej bjuda på glass på Hardys, haha, vi får se :P
Imorgon blir det nog att jag åker till Burlöv med Stephanie :D

Nu ska jag gå å se om där är ngn frukost ^^
Ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0