lycklig :D

Praktik 8-16 idag och endast 6 dagar kvar :) :/ Känns lite konstigt att man inte ska vara där mer men fy fan vad skönt det ska bli att få komma tillbaka till skolan sen :D

Min handledare stack mig i armen idag, för jag ville veta hur det kändes. Ett litet stick och sen var det klart typ. ^^
Efter praktiken träffade jag Emelie, Emma och Natha i stan och tog en fika. gosh, i love you girls <3
Emelie hängde med mig hem en stund och vi käka pizza, såklart xD
Hon tog sista bussen till Höör och kort därefter kom Emil, trevligt :) Fast han stack för en stund sen så nu ligger jag här och nördar mig. Med min bärbara xD Moahaha, tönt javisst ^^

Fredag imorgon vilket innebär heeeeeeeeeeelg ;D
Slutar tolv och är hemma två, eller tre. Kom precis på att jag ska till körskolan och göra ett syntest. SÅ JAG KAN BÖRJA ÖVNINGSKÖRA SNART!! :D
På kvällen ska jag vara "sminkdocka" åt min svägerska och hennes kompisar. Dom säljer smink så dom ska lära sig att sminka rätt och snyggt ^^
Senare kommer älsk, om allt flyter på som det ska :)

Jag är så jävla lycklig just nu, allt är så jävla bra och jag trivs som fisken i vattnet. Snälla, låt det vara såhär förevigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0