^^

Jaha, dags för lite uppdatering kanske ^^ Det får bli lite kort för jag är trött som ett as -.-
Onsdag, torsdag och fredag var det praktik som gällde. (jag orkar inte)
I torsdags kväll var jag hos min "kära" storebror som fyllde 36 :) huhu, han börjar bli en gammal gubbstrutt nu.
I fredags hade jag och Emelie tjejmiddag hemma hos henne. Emma, Natha, Madde och Emmy var också där, skojskoj :D
Igår fyllde jag då 17 år :) Marcus och hans syster Jennifer kom hem till mig redan vid elva, vi åt pyttipanna och slappade fram till fem då de andra kom. Vi åt smörgåstårta till tusen och sen åt vi marängswisch ^^   TJOCKT!
Vid nio körde mamma mig, Jennifer och Macki till Stephanie i Höör på fest. Det var, hur ska jag säga.. Det var kul, sorgligt, tråkigt, kul, konstig stämning emellanåt och ja. Kvällen var väldigt blandad. För min del slutade kvällen halv fem på söndagsmorgonen (efter några incidenter på toa, både hos Steffi och hos Marcus :S).

Idag vaknade vi vid tolv och har bara degat framför tv:n hela dagen.
Bakis, javiiiiiiiiiiiisst! -.-

Nu ska jag snart sova. Puss♥


♥ Jag saknar dig redan hjärtat! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0