c")

Nu har halva tiden av min praktik på sjukhuset gått, gutt! ^^
Jag orkar inte skriva om vad som hänt i veckan, eller jo lite.

I måndags och tisdags var jag sjuk så det blev ingen praktik för min del då.

I onsdags var det praktik 8-16, helt okej. Fick hänga med en läkare hela dagen. Lärorikt, actually :D
Efter pratiken stack jag hem till Marcus, Jenny fyllde 23!
Tänkte lägga in en bild på henne MEN bloggen är ceepeee så det sket sig -.-

Igår, praktik 8-16, hem och käka snabbt för sen skulle mamma iväg med jobbet.
Så jag var själv hemma hela kvällen, drygt  "/

Idag var det då praktik (för er som inte visste dådå ^^) 8-12, lagom :D
Klippte mig idag, topparna, uppklippt och snedlugg.
Den där jävla luggen kunde vi varit utan för då hade jag varit nöjd.
Men ja, luggen blev alltså inte bra. Eller så är det bara jag som är ovan vid att ha det.

Ska kanske träffa Lina S en stund sen, om vi hinner innan Marcus kommer :) <3

Nu ska jag gå och köpa något gott och sen ska jag kolla på en av filmerna jag fick när jag fyllde år :D
Hoppas på att få slippa höra mammas tragg en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0