081020

Hello fuckers!
Soft dag idag, praktik 8-16 och sen chill här hemma. Ska snart ner till Jimmy en runda :)
Fick sticka för första gången idag med, gick finfint!
Stack en doktor med, gick lika bra.
Christina kom på besök med idag, allt gick bra och så. OCH DET BÄSTA AV ALLT, JAG SLIPPER TA IGEN DET JAG MISSAT PÅ LOVET :D
Imorgon ska jag vara med urologen (?), det är typ sånt som har med kisseriet att göra å så tror jag.

Saknar min älskling! :(
Får vänta ända tills fredag innan jag träffar honom, buhuu :(

Sitter och lyssnar på deppmusik för just så känner jag mig nu.
Deppig.
Jag vet inte varför,
men på sista tiden har jag fått såna jävla humörsvängningar "/
Och det värsta av allt är att Marcus får skit för allt.
Förlåt hjärtat, jag ska bättra mig! ♥

Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går.
Skulle aldrig klara mig utan dig, du är den bästa!

För nån som du kan jag lämna allt jag har
För nån som du blir hela världen underbar
Jag har drömt så många drömmar,
är den här verkligen sann? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0