081018

Var då sminkdocka hos Annelie igår, inte riktigt min stil men ja. Det var ju bara för att dom skulle lära sig ^^
Efter det hämtade Andy och Leo mig. Där var några stycken hos Macki och festade. Liiide lagom drygt typ, gick å la oss vid tre och vaknade nio imorse. Dom som var här sov över i husvagnen, men dom stack hem direkt på morgonen. Alla förutom Jimmie. Vi drygade oss typ hela dagen å när Jimmie stack vid tre la jag å marcus oss i sängen, somna direkt. Vaknade för en stund sen. Jag hatar när man somnar mitt på dagen för sen när man vaknar känns det som om man har sovit bort hela dagen.

Nu är Marcus och duschar, jag tänkte duschat med honom men det är hopplöst här. Varmvattnet tar slut direkt. -.-
Så nu sitter jag ensam på hans rum och har typ jättetråkigt.

Haha, extremt jävla tråkigt inlägg men det är så jag känner mig just nu.
-.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0