tolfte i elfte

Sovmorgon till 12.10 idag. Tänkte: Guud vad skönt med sovmorgon till minst tio iaf :) Icke!
Vaknade vid sex när mamma sprang ner i källaren å hämtade tvätt, vid sju när mamma stack till jobbet, och sen 09.22 fick jag sms från telenor, 09.36 fick jag ett till å sist fick jag ett sms av Natali 09.45.
Baah, ingen sovmorgon alls men drömde det gjorde jag, en himla massa xD

Jag hade för mig att jag hade pratat med Julia i min klass i telefon men jag snackar typ aldrig med henne så varför skulle hon ha ringt mig? Tänkte att det var något jag hade drömt ^^ Sen när jag av en slump tryckte fel så att jag kom in på samtalslistan såg jag att hon hade ringt mig :O
Har inte en susning om vad vi har snackat om :O xD

Hade svenska en liten stund å sen yä, vi övade HLR (hjärt- och lungräddning) på en docka :)
Slutade tre så var hemma lite efter fyra men kom inte in för mamma hade låst och jag hade inga nycklar xD
Så fick gå ner till Jimmy & Annelie å värma mig litta ^^




Macki kommer kanske ikväll :D
~~♥~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0