Tidsfördriv -.-

Tryck neråt 5 gånger och öppna smset och läs. Det blir svaret på fråga, och ytterligare 5 ggr för nästa.
 
1. Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Okej, men du kan väl säga när dom varit där och hur det blir? Puss
2. Vilken raggningsreplik faller du för?
Hej älsk! Det är sådär har lite ont i halsen men jag har haft så varmt att jag har svettats och nu mår ja bättre :) Själv då? Puss<3
3. Vad var det första du sa i morse? 16 månader :) Älskar dig! Du, jag kommer nog till dig idag när vi lämnar mamma. Puss<3
4. Vad är det sista du kommer säga innan du dör? Jimmy får fixa det, fattar inget..
5. Vad säger personen som gillar dig mest, om dig just nu? Ja, jag kommer säga till han att jag ente vill att vi ska smsa och snacka så mkt.
6. Vad säger du under förspel? Hej! Var och när ska vi träffas idag? Puss
7. Och efteråt? Om det ringer ett nr som börjar på +25, svara inte då. Kostar 160kr/min. Nån som kommit på ett sätt att tjäna pengar, sprid ut detta.
8. När du får barn, vad är deras första ord? Älskar dig!
9. När de är tonåringar, vad lär du dom? Grattis på födelsedagen sötnos! :)
10. Vad säger du när du inte är sugen på att ha sex? Godnatt!
11. Vad är det första du säger till din mamma/pappa på morgonen? Lycka till på provet imorron. Håller tummarna :D Puss

Kommentarer
Postat av: emmaa

haha jag snor ;D

2008-11-01 @ 20:15:57
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0