femtonde i elfte

Var sjuk i torsdags så var inte i skolan, slöade hemma hela dagen.
Igår hade vi NP i eng så var tvungen att gå dit, efter rasten hade vi muntligt "prov" i psykiatri,
skulle bara berätta om boken vi hade läst så det var rätt lugnt.
Efter lunch hade vi etik å skulle jobba med grupparbetet.
Suck säger jag bara..
Att vissa orkar, jag behöver inte säga något/några namn men på sätt och vis ska det bli skönt att byta grupp efter jul.
Jag tror vi är för nära vänner för att kunna jobba såhär :/

Slutade 13.50, Jimmy hämtade mig, vi körde och krängde några däck sen handlade vi.
Var hemma halv fem istället för tre och älsk hade varit hemma hos mig sen halv tolv :/
Åkte till pappa och passade Miranda och Felicia, sen upp till stan igen för å köpa läsglasögon till mamma ^^
Hem å käka å sen sov vi hos Jimmy inatt.
Ska passa Felicia & Miranda lör-sön, får se hur det går :/ xD

Nu ska jag gå å se vad Macki å Felicia hittar på :)





Kommentarer
Postat av: Emma

Vem menar du?

2008-11-15 @ 20:48:41
URL: http://emmasigmund.blogg.se/
Postat av: emma

genom att i stort sättsmuts kasta vissa i gruppen? Jag antar att jag är en av dem, för Emelie är du för tajt för att mena och Madde kan det ju knappast vara.

2008-11-16 @ 19:37:24
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0