elfte i elfte

Jimmy hämtade mig hos Marcus i söndags för att vi skulle till pappa å "fira" fars dag.
Trevligt för en gångs skull :)

Igår va de skola igen, måndag, drygaste dagen på hela veckan.
Stack till Jimmy efter skolan, det var typ möte. Ska ju börja sälja LR-grejer nu xD
Får se hur det går, tror inte det kommer funka men ja..

Idag slutade vi två och eftersom Emma, Emelie, Madde och Natha
skulle stanna kvar till tre (luciaträning) fixade vi fika å värmeljus ^^
Mysigt, javisst! ;)

När jag kom hem snackade jag lite med mamma,
jag vet inte vad som händer men på något sätt ska det fixa sig :)

Nu skriver jag idrottsarbete som skulle vara inlämnat i ettan.
Mihi, bättre sent än aldrig!

Och alla är så osociala på msn :O
-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0