26 november

Längesen jag skrev nu, illa illa.. :/

Fredag: Skola 8.15-13.50 :) Åkte direkt hem å fixade lite sen tog jag bussen till Höör. Det snöade och det hade börjat skymma, så jävla mysigt! Men iaf, asjobbigt på Elan, där var skitmycket folk och jag gjorde bort mig ett antal gånger xD
Fast det gick nog ganska bra ändå. Slutade halv tio, Emelies pappa hämtade mig och sen sov jag hos henne.

Lördag:
Upp tidigt för att åka till skolan, det var ju öppet hus. Jag, Emelie och Madde bakade lussekatter xD Gottgott!
Sen rullade jag och Simon Maddes hår och Emelie borstade tänderna på henne. Fast det var nog ingen bra ide för alla som kom då gick ganska snabbt igen xD Fick gå kl 1 och jag hade tur som fick åka med Rebecca hem :)
Var hemma i 1½ timme sen körde pappa mig till Elan, jobbade 16-22. Det gick bra, bättre än förväntat och fick 600kr när jag slutade :)
Andy körde Marcus in till Höör vid tio och sen hämtade pappa oss. Chillidill xD

Söndag: Pappa bjöd på frulle och sen var vi där hela dagen. Mys :) På kvällen körde vi till Höör och köpte godis ^^

Måndag: Bajsskola igen :( Fast dagen gick ganska fort, hade ju sovmorgon och sen hade jag bara yä och svenska. Efter skolan mötte jag Louise på stationen :) Jag skulle bjuda på fika men vi bestämde oss för att käka kebabtallrik istället :) Sen fick hon sin present också :) Hängde med henne hem en stund, vi åt glass och snackade en massa.
Jag älskar dig vännen! <3
Pappa hämtade mig vid sju och sen var jag hos honom till typ halv elva.

Tisdag: Skola igen, som sög, jag lovar, det var värre än värst -.-  Fast det gick, träffade Mattias på bussen hem, gosh vad jag saknar alla från högstadiet :/ <3 Klassfest snart kanske? Jag är på iaf :D
När jag kom hem var älskling här :)<3 Det blev mys men bara en liten stund för sen skulle vi passa barn :( Sista dagen jag träffade honom innan han åker åsså blev vi barnvakter :( Men så äre!

Idag: Sovmorgon, åkte med storebror till skolan men innan dess bjöd han på räkbaguette :) Han kan när han vill.
Första lektionen var idrott, sen svenska och sist yä. Vi ska skriva ett referat i svenskan, och jag (som vanligt) fattar nada -.-  På yä gick det bra idag iaf :) Inga sura miner och så :) Fick åka med Chrisse hem, fjäskare som jag är ^^



Sometimes it takes loosing something to realize what you had </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0