20 november

Dagen började efter att jag först snoozade en halvtimme så jag fick springa till bussen sen -.- typiskt mig..
Första lektionen var foto digital där vi gick igenom vad som kommer på provet nästa vecka och lekte lite i ps :D
Sen var det engelska där min grupp inte gjorde någonting, jag måste skärpa mig :@
Sista lektionen var foto svartvit och nej, det är inte kul, jag hatar det.
Läraren har sina hat-elever och jag är en av dom, enda sen första början.
Men ja, efter lite idiotförklaringar och (faktiskt) några bilder framkallna slutade vi.
15.30, vem fan tror att man orkar en sån lång dag? -_-
Ellinor joinade mig till pastavagnen och efter en stund kom Olivia.
Tjugo över fyra tog jag tåget till Höör, skulle "provjobba" ju xD
iiiiiih, typ..
Lallade runder lite i regnet och när klockan närmade sig fem gick jag till Elan.
Han visade en massa och berättade och ja..
Var där 5 till 8 och under den tiden kom där totalt fem gäster.
Lönt?
Men ja, fick en pizza när jag slutade :D
Jobb imorgon (17-22), jobb på lördag (16-22)
Så ja, så ser min helg ut ^^

Vad ska alla andra hitta på i helgen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0