17 år och har aldrig haft ett jobb xD

Åkte hem till Marcus igår, mammi körde :)
Myspys och aa-tittande ^^
Imorse vaknade jag alldeles för sent så hann inte med bussen som gick kl 8 och nästa gick inte förräns tolv :( :@
Så jag var i skolan vid ett och skulle gå igen vid tjugo i två, skulle följa med en kompis till hum, vilket bara varade i tio minuter å därefter fick jag stressa tillbaka till skolan, skulle ju ha NP i eng med Emelie ^^ Det gick bra, fick G iaf och det är ju alltid ngt.
Igår när vi skulle sova ringde Emelie å sa att hon hade fixat ett jobb till mig. Hennes chef på Elan hade ringt och frågat henne om hon hade någon kompis som hon trodde skulle vilja jobba där. Självklart tänkte hon på mig då :D
Tack! :)
Så efter skolan idag stack vi dit för vi skulle snacka med honom, chefen då alltså ^^
Det gick bra, jag ska dit imorgon mellan 17 & 20 och se hur det går, tycker jag om det ska jag "jobba" på fredag (17-22) och lördag (16-22).
Hoppashoppas! :D
iiiih ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0