081108

Slutade 13.50 igår och när jag kom hem var det bara precis att packa väskorna för att ta nästa buss till Höör. Därifrån skulle jag och Emelie tagit bussen som gick 16.42 till Luddan, men det blev inte så för Emelies tåg (från Hlm till Höör) var försenat så vi fick ta den som gick 17.09 istället. Och när vi kommit så långt med bussen att vi ska av tryckte vi på stoppknappen (och jag sa till Emelie att busschaffisarna inte stannar ibland pch då får man hojta (vilket är jävligt pinsamt)) och såklart, han fortsatte köra som om ingenting. Så jag fick gå fram och säga till honom att jag faktiskt hade tryckt på den där jävla stoppknappen och att vi skulle av där. Men han var helt sur så han sa bara; Ja men isf får ni åka med till Hörby å sen tillbaka så lovar jag att stanna den gången. Men åhh? Vi hade kanske en tid att passa? (inte för att vi hade men^^)
Så vi ringde Macki å sa det, och han sa att vi skulle hoppa av i Hörby då så skulle dom hämta oss där. Fick vänta i en halvtimme :/
Sen körde vi till Holm och sen vidare till festen som vi skulle till, typ i Östraby eller något sånt. Mitt ute på landet iaf ^^
Så ja, festen var ju ingen hit precis.
Men gud så söta åsnor dom hade, åhh. Jag vill ha en :)

Var hemma vid ett elr något.

Idag tog vi det lugnt fram tills Emelie skulle till bussen, då gick vi med henne till hållplatsen. Och när det bara var typ 5 min kvar tills bussen skulle komma kom Emelie på att våra busskort inte funkar på helgerna, det var ju lördag xD Och hon hade bara 6 kronor med sig (10 för lite), varkens jag eller Marcus hade några på oss så det var bara att traska hem till honom igen och hämta pengar. Busiga som vi är så fick Macki köra henne till några hållplatser senare så att hon skulle komma med bussen. ^^

Efter att Emelie åkte har vi inte gjort ett skit -.-
Hatar såna här dagar när det inte händer ett enda piss!

Också har jag pratat med pappa, som var orolig för att mamma inte svarade när han ringde eller öppnade när han plinga på dörren :/ Så jag ringde och skulle se om det hade hänt något men nej, hon bara ignorerade honom.


Jag mår förjävligt just nu,
det händer för mycket i mitt liv.
Visst, jag tycker om att lyssna på andra när de har det svårt,
men inte just nu.
Orkar bara inte.
Hade aldrig klarat detta om jag inte hade haft Macki <3
Han är min ängel,
min räddare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0