Torsdag, 29/5-08

Vart tar tiden vägen?!
Om en vecka har jag sommarlov, har klarat av första året på OP, har förhoppningsvis sommarjobb, och om allting blir så perfekt det bara kan bli är solen minsann framme också :)

Jag kommer ihåg denna tiden fast för ett år sen, vi skulle sluta nian och alla fasade inör skolavslutningen. Ingen ville släppa taget. Vi var på en sista klassresa 23-25 maj, bästa klassresan ever! Eller nej, alla resor med er var bäst! De där tre dagarna var allt bara så übermysigt och vi hade verkligen skitkul. Sen kom avslutningmiddagen kvällen innan vi skulle sluta. Det var kul och man glömde bort att dagen efter var dagen D. (eller vad man säger.)
Men ja, den dagen kom ju, ojoj.. Alla grät utanför kyrkan, vissa redan inne i den. Ja, usch ja.

Jag saknar er!


För övrigt så har dagen varit bra, engelskläraren bjöd på glass :D MUMS! Fick reda på mitt betyg i både medicinsk grundkurs och alternativ medicin, vg i båda. Jävligt nöjd med det i alt. med. men i med. grundkurs hade jag faktiskt förväntat mig mer. :/
Kom hem tidigt och har inte gjort ett skit sen dess. Ska passa Felicia å Miranda nu. -.-

Pyss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0