Söndag, 4/5-08

Ahh, dessa lediga dagarna har jag inte gjort någonting, bara njutit till max :)
Sköönt!
Fast denna skolveckan kommer fan ta dö på mig :'C
Måndag; inlämningsarbete i Alternativ medicin
Tisdag; Dataprov
Onsdag; Matteprov (nationella)
Torsdag; Svenskaprov (antiken)
Fredag; inlämninsarbete i Medicinsk grundkurs.
-.-

Och ja, jag gnäller om detta konstant! För jag tycker synd om mig, om oss!
 
Men ja, i tisdags träffade jag Emil en stund, sen på kvällen kom Mackiälsk<3
I onsdags tog vi det lugnt hela dagen tills fem då jag åkte till Tormestorp och Marcus hem till sig. Jag skulle hem till Louise å fira valborg :)
Vi grillade å lite sånt, sen kom Malin, då cyklade vi å köpte glass, moaha!
Mööjse! Fast sen när vi skulle till elden som skulle tändas på kl 8 gick alla därifrån, haha vi hade fått fel tid. Så vi kom en timme försent xD
Men ja, sen i torsdags åkte jag, mamma och älsk till Trollenäs för att titta på bilar. Men det regnade, så vi körde till Eslöv till min moster. Både jag och Marcus somnade i soffan i ngn timma, sen körde vi hem. Och då sov vi två-tre timmar. Mys!<3
Pizza på kvällen<3<3 Haha, så längesen jag åt det. Eller ja, det kändes iaf som om det var jävligt längesen :P
I fredags skulle vi åka till Malmö för att jag skulle köpa en klänning på Gina Tricot, men det sket sig eftersom busskorten inte funkade den dagen :/ Så vi åkte till Ludvigsborg istället, Moaha! ;)
På kvällen kände vi oss allmänt förvirrade, två olika fester att gå på. Fast det slutade med att vi hängde med Leo, Andy, Bullen & Malin till Hbg och kollade på streetrace istället. :D
Igår och idag har varit slappedagar! Gütt! Grillade hos pappa igårkväll med storebror :) 

Isch, Macki kom hem! 
<3 

Emil med moppen!

Valborgsfirande hos Louise!         
                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0