Onsdag, 14/5-08

Grattis Emma&Daniel på 7-månadersdagen! :) Grattis Olivia&Robin på 10-månadersdagen! :)
 mihi, vad jag är snäll mot mina freunds ;D

Ja, lördagen var övermysig, speciellt med det fina vädret! Fast det blev inget finjasjön för mig, det blev film&godistajm med älskipälski istället :D <3
Söndagen började med bad med Marcus, sen cyklade vi till Emil för att jag skulle köpa hans gamla inlines. Moahah, och det gick ju bra, NOOOT!! ^^
Det var tänkt att jag skulle köra hem till pappa med dom och Marcus skulle cykla. Jovisst, körde kanske 500 meter, inte ens det, sen åkte jag på pakethållaren resten av vägen :)

I måndags var det då skola igen, blö! Först alternativ medicin, sen matte, sen lunch, sen datakunskap, och sen svenska istället för idrott. Efter skolan körde jag och pappa och hämtade Marcus, möööjse! :) <3<3<3
Igår började dagen med Matte nationellt prov, BLÖBLÖBLÖ!! :(
Dagen fortsatte sen med lite psykologi och sist datakunskap. :P
Efter skolan hängde jag med Emelie till Höör, hon bjöd på glass på sitt jobb (Hardys) och sen stack vi hem till henne där det blev plugg, lek med söta Sofia, kränge :O och lite datanörding :P
Moaha, sen åkte Macki och jag hem till mig. Lekte med Emil en stund på kvällningen också, haha! :D
Idag började dagen med alternativ medicin, sen matte, sen lunch och till sist idrott.
Vi hade stavgång på idrotten, Blö på de assåååee :P
 Ja, sen nu är jag hemma hos pappa och försöker skriva psykologiarbetet klart. Jag har fastnat, kommer ingenstans. Ska man berätta om hela sitt liv och sen skriva varför man blev som man blev? Wierd :S (stavning)

Men ja, ska försöka fortsätta nu, vi får väl se hur det blir. :)

Ha de bra, pyss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0