Lördagmorgon, 17/5-08

11 månader idag, jag älskar dig Marcus! ♥



I torsdags lämnade jag in psykologiarbetet men tog tillbaka det sen, Pia berättade vad man skulle ha skrivit om man ville ha mvg, så sa hon att vi som redan hade lämnat in kunde få tillbaka dom och ändra lite för att höja betyget :P
Sen var det svenskaprov, antiken. BLÖ!
Efter det var det låååång rast och vi satt ute i solen å mös :) <3
Fast sen kom Anton och kastade vatten på Madde så då gick det inte att vara där typ :P
Sista lektionen var engelska, jag hade prov. Jag skulle skriva ett brev till en tonårstjej som var gravid, typ råd och sånt. Gick ju mindre bra..
Efter skolan följde jag, Madde och Beccy med Emelie till hennes jobb i Höör :) Naajs! <3
Krängde hamburgare och efterrätt, mjukglass med två kulor i bägare :D

Ja, sen åkte jag hem till Mackiälsk och sov där. Det blev att jag inte stack till skolan igår då :P
Vi åkte med Andy till K-stad, dom skulle ha något på skroten där :P
Sen bjöd jag på donkan, hihi sån snällis jag är ;) Nej men, dom fyllde ju faktiskt år :D

Idag blire till å åka till Sösdala igen, det är ju trots allt Sösdaladagen, moahah! Inte för att det är något speciellt, men jag är sån, har gjort det varje år i mitt liv så :P Mammi kör till stan och hämtar min tjejmilentröja, :)
Ikväll blire mys på hög nivå, det är ju trots allt 11 månader idag ju :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0