Lördag, 10/5-08

Veckan som gått,
i tisdags hade vi då dataprov,
gick nog skit.
I onsdags och torsdags var jag allmänt sjuk, mer behöver vi inte gå in på.
Stannade hemma i fredags för att vila upp mig, men åkte till skolan vid ett för att lämna in ett arbete, jag var jävligt nöjd med det och ville verkligen lämna in det i tid. Men bajs, det funkade inte att skriva ut det, eller ja, man kunde inte ens öppna det i skolan. Smart som jag är så hade jag skrivit det hemma hos Marcus i ett skrivprogram som är nytt, från -07 tror jag. Och det funkade inte i skolan :/ BLÖ PÅ DET!!
Så det vara bara att åka hem igen, åkte hem till pappi  och solade lite medans Marcus hjälpte honom i verkstan ;D
Sen på kvällen körde Andy, Marcus, jag, Amelie och Lina till Bosarp och grilla :)
MÖÖJSE!
Efter det åket alla hem och vi åkte hem till Marcus, somnade direkt. Bajs! Jag som skulle hinna med så mycket..
Vaknade tidigt idag, ska typ snart gå ut å lägga mig å steka :)
Om jag bara hade haft en bikini ;)

Men ja,  finjasjön ikväll kanske. vi får se hur det blir, måste ringa Madde med kom jag på :P
Så, vi hörs!

Pyss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0