Fredag, 30/5-08

Ja, jag är så jävla lycklig! Det kan fan inte bli bättre! :D :D :D


Åkte till skolan med pappi idag, började en timme senare än vanligt så lite sovmorgon fick jag allt ;)
Mattelektion där ingen av oss var särskilt aktiva, sen engelskalektion i en halvtimme. Lagom lång skoldag :)
Jag och Emma begav oss till Burlöv Center för att hitta något att ha på oss på skolavslutningen, Emma hittade en vit, jättefin klänning men jag hittade fan inget alls förutom en bikini som inte passar.
Får värsta hängboobsen i den :/ asg*
Men ja, det var en trevlig liten tripp :)
Imorgon blir det kanske åhus med Emma och Daniel. schkaa schtekaa schataan ;)

Mindre än en vecka kvar till skolavslutningen :D :D

Ahh, bajs på Andy för att han inte vill köra mig till Höör. JAG VILL HA FRUKTSALLAD!!
NUNUNU!!!

Så, nu har jag gnällt färdigt :)

Pyss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0