Lördag, 8/3-08

Blöö, visst sa jag att praktiken är superkul i förra inlägget men inte på en lördag!! Dessutom har jag delad tur så hela dagen går åt till praktiken. Började kvart i sju imorse och fick gå hem kvart över ett, sen ska jag dit igen kvart över fyra och slutar inte förräns nio. :(  Blää! Imorgon jobbar jag 7-16, fuck! -.-

Detta gör ju att jag inte kan träffa Marcus på typ såhäääääääääääääääääär länge, sisådär tre dagar men ändå, det är länge för mig. Det är ca 19 timmar sedan jag träffade honom nu och jag saknar honom mer än någonsin! <3

Uschochfy, jag måste börja med apu-uppgiften nu snart.  Har inte gjort det än,  inte bra!  I måndags när Chrisse var och hälsade på frågade hon om jag hade börjat med  uppgifterna vi fick. Och dum som jag är säger jag ja :/

Sen har man ju allt det där i medicinsk grundkurs att plugga på, har inte kollat på de heller. :/ Fuck asså, jag måste skärpa mig med skolgrejerna nu! Om jag så ska bli en pluggis så :)

Men ja,
jag älskar dig Macki!   ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du allt om medicinsgrundkurs? för jag har inte det från Emelie , och inte från dig heller va? :P eller? (a)
aja, apu suger!
saknar dig ,

2008-03-08 @ 15:03:13
URL: http://emmasigmund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0