virrpanna?

gah.
jag blev så, så..
ja, jag vet inte.
men iaf, jag gjorde precis en ny blogg.
www.undeerbart.bloggspace.se
fast det var kanske dumt?

men jag har inte skrivit något där, än.
för jag vet inte om jag kanske ska lugna mig lite.
det finns kanske folk som har några fler hjärnceller än mig,
som har lust att hjälpa mig få rätt på texten.

inläggen som har rubrikerna "^^", "någon som vill hjälpa? (a)" och "mätt och trätt",
där är texten rätt.
men varför blev det helt plötsligt den vanliga texten?

går man in på design står det att jag har "den stora" texten..
jag fattar nada!
fast iofs,
klockan är ju tio i tre på natten.

jag kanske skulle gå och lägga mig,
så kanske jag reder ut det själv imorgon?

ja, så gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0