lite uppdatering eller vad säger ni?

Jahaja, idag har jag haft sommarlov i en vecka. Känns bra även om jag vet att jag inte kommer få någonting gjort på hela lovet.. Men jaja, har inte skrivit något vettigt på mer än en vecka så vad säger ni om lite uppdatering ? ;D

4 juni! Klassen var hemma hos Pia på "klassens dag". Vi solade, badade i hennes pool, grillade och åt kakor. Kortfattat; en helmysig dag :D Efteråt, vid fyratiden, följde jag med Emelie hem i två timmar. Sen tog jag bussen hem till mackiälskling, :) På kvällen hämtade mamma oss.

5 juni! Skolavslutning :D:D:D Vi var i aulan och lyssnade på rektorn lite, sen dansade några tjejer och några killar (tror dom hette hemorojderna) sjöng nåra låtar. Efter det gick alla tillbaka till sina klassrum där vi fick varsin apelsinmer och en torr kanelbulle. Sen var det typ slut. :) Jag och Emma gick till Bjärnors och fikade på budapestbakelser, MUMS!!
På eftermiddagen åkta jag + mina päron till Eslöv för att hämta älskling. Satan vad där var mycket folk, fast så är det väl alltid när folk tar studenten?! ;) Men iaf, vi hämtade han och sen körde vi hem till hans mamma, där typ hela hans släkt var och ja. :P Kvällen var ganska trevlig. 

6 juni! Jag och Johanna sov hos Marcus till idag och eftersom Andy körde iväg med bilen kunde vi inte ta oss någonstans. BLÖÖ!! Så vi gjorde typ ingenting denna dagen, förutom att Johanna och jag hade vattenkrig sen på kvällen. :) Senare åkte jag hem för att sova hos Annelie & Jimmy.

7 juni! Fick gå upp vid halv åtta för att passa Felicia och Miranda. Liide drygt en lördagsmorgon när man dessutom har sommarlov!! Men ja, fick ju 200:-

På kvällen körde mamma mig tillbaka til Marcus, myys! <3

8 juni! Slappedag ;D

9 juni! Marcus skulle till sin skola för att lämna tillbaka några böcker. Jag åkte hem och gjorde vid mig, sen körde jag och Lina moppe till Finjasjön men det var för kallt för å bada så vi stack till Pizzerian i Tormestorp :) Sen kom Louise, och vi bestämde oss för att köra till Mc Donalds :P

10 juni! Åkte hem till Marcus igen, gjorde ingenting fram till kvällen. Då åkte vi till hans morfar och "halvmormor" eller vad man säger :P Trevligttrevligt!! :D Senare kollade vi på matchen mellan Sverige och Grekland, 2-0 till oss. Güttit!! xD  

11 juni! Målade typ hela dagen. 

12 juni! Vaknade sent och har inte gjort ett skit sen dess. -.- Fuck vad jag är lat!! 

Om det nu mot förmodan är någon som har läst hela detta inlägget, sorry! Haha! Stod inte ett enda vettigt ord och inget roligt heller xD    

Nej, nu ska jag gå och mysa med kiseungarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0