hostaaaa, blö på den va?!

Ja då sitter man här igen.
Usch, natten till idag var den värsta på länge. :(
Har typ sovit två timmar pga att så fort jag la mig ner kom hostan. BLÖ!!

Sen dessutom väckte mamma mig och sa att vi skulle åka med Karola till huset. (dom håller på å göra i ordning, ska flytta dit snart typ)
Ja, så vi käka frulle där. Sen var det bara att sätta igång, mådde skit och inte blev det bättre av att röra upp en massa damm å sånt. :/
Efter några timmars slit stack vi hem till Karola och käka glass med vindruvor. xD
Sen blev det att jag stannade där, sov en stund på soffan med, sen käka vi å nu är jag här igen.

Mamma har köpt hostmedicin, så vi får väl se om jag kan sova lite mer än två timmar inatt dårå..

btw, så saknar jag min man!
Mackiiiiiiiii<3
hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0