trött & sleden

Jao, skola idag igen. Kollade klart på en film, sen rast och sen psykologi.  Skulle bara städa skåpen + klassrummet och få reda på våra betyg. Jag fick vg,  blö.
Jag har blivit en sån som är missnöjd för ett vg,  i åttan och nian blev jag överglad om jag fick ett vg.
Nu känner jag mig skitdålig, men jaja. Får en chans i tvåan att höja mig till ett mvg så, vi får väl se vad det blir av det.
Fick även reda på mitt betyg i svenska a, bara g :O
jaja..

Hängde med Natha till polisen efter skolan, sen fick jag sitta och vänta på bussen i en timme,
somnade på stationen. Pinsamt!
Men ja, det är typ allt jag har gjort idag, somnade direkt när jag kom hem.

Usch ja, jag är dålig på rubriker :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0