trött och övergiven, typ :P

Usch, inte en dag till.
Aldrig mer!
Om ni någon gång ska flytta så fråga inte mig om hjälp.
Jag har hjälpt min bror och hans käring nu i två dagar och är helt slut! :O ??
Lite dåligt tränad kanske? ;)
Jajemen.

Meh iaf, nu är jag hemma och ska snart sova.
Fast det hade ju inte gjort något om Marcus hade hört av sig?
Ett litet sms, är det för mycket begärt när man inte setts på tre dagar?
Ja, de är väl de.

Imorgon ska jag till stan,
ska träffa Emma :D
Men jag vet inte vad vi ska göra,
för just nu orkar jag ingenting. :/

Aja,
ska ringa och väcka Marcus imorron bitti bara för det. Höhöhö!
Ohh, han svarade på msn nu. :D
Det var ju inte bara tre timmar sen jag skrev till honom -.-
Men jaja, bättre sent än aldrig :)

gosh, vad jag älskar den pojken! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0