still going strong..

Jaha, då blev det till å nörda sig framför datan ikväll, iaf nu en stund.
Marcus har tagit hit sin data så nu sitter han som fastklistrad där :P

Men ja, lite bloggskrivande är väl aldrig fel?
Om jag bara hade haft något vettigt att skriva här..

I lördags åkte vi hem till mig.
Det blev som jag ville, nypäror till mig :)
Jao, sen kunde jag typ inte sova på hela natten.
Den där jävla (extremt äckliga) hostmedicinen hjälpte inte så.

Men ja, sen igår passade jag och Marcus lilla Julakulabulabollen (Julia).
;D
Mööjse!

Om bara den jävla hostan ville försvinna. Fick ny hostmedicin idag. Får se om den hjälper ikväll, pallar inte fler sömnlösa nätter...


Ochoch,
vad har hänt?
jag förstår mig inte på er längre?!
:S
fast det är kanske jag som har förändrats....




Kommentarer
Postat av: Emma

Vem menar du? :/

2008-06-23 @ 21:50:02
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0