städa eller icke städa?

Hihi, jag kunde minsann somna om. Efter en dos hostmedicin så :P
Sen vaknade vi inte förräns vid halv ett. Blö, känns som om hela dagen har gått då ju..
Jaja, vi segade lite tills mamma kom hem från jobbet då vid tre. Hon hade köpt frukost till oss för hon visste att vi var för lata för att själva gå å handla ;) Maha!
Sen direkt efter pös Marcus in till sin data, så då får väl jag sitta här :/ :P

Juste, igår rensade vi på mitt skrivbord. Så nu ser man faktiskt att det är ett skrivbord och ingen soptipp där :)
(ni som varit hemma hos mig vet vad jag menar)
Man kanske skulle ta itu med allt mög under sängen åsså?
Har inte tittat under den på jag vet inte hur länge.. :S

Aja, nu ska jag spela lite på jesper.nu
Maha, nöööörd! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0