rubriker

Fan vad tråkiga rubriker jag har haft hela tiden, nu ska det minsann bli ändring på det :)
Elr ja, vi får väl se hur länge jag håller det.

Åkte till bosarp idag med Emma, Emelie och Madde.
Helmys! <3

Andy och Leo var också där, :)

Ja, sen åkte Emma och Madde hem vid fem. Då beställde jag och Emelie pizza, mums! ;D
Och sen när hon hade åkt hem satte jag mig vid datan, och här sitter jag ännu.
BLÖ!
Jag har ganska mycket jag skulle ha gjort.

Nu är klockan 23.24 och jag borde kanske sova?
Nje, orka -.-

Om typ tre dagar är det över, eller iaf första året :)
SOMMARLOV!

och ja just de, jag fick godkänt i matte a, och jag behövde inte göra något dataprov i ergonomi, hon hade kollat fel så jag hade visst mvg ändå. Bra va?! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0