nattramlare, ohyes my dear ;P

Kunde verkligen inte somna igår/inatt.
Låg vaken ett tag, sen satte jag mig upp lite,
sen läste jag en bok, men den var typ askass så jag gav upp.
Sen gick jag och tittade lite på tv, där va någon kinesfilm som fick duga.

Sista gången jag tittade på klockan var den 04.23.
Och tjugo över åtta imorse var jag uppe och pigg igen.
Varför?
Kommer antagligen vara helt död efter några timmar,
men det gör inget för idag ska jag helst inte göra något alls!
;)

Fast det hade ju inte varit helt fel att få träffa älski en stund? (a)


Vem kan man begära från utan att vara till besvär?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar på ditt.

Tisdag passar mig bra , haha. Ska till ögonkliniken imorgon vid två och där kommer nog hela dagen gå. Men tisdag, blir det bra? :D:D <3

2008-06-29 @ 21:03:42
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0