midsommardagen

Åhh, jag sov heeela natten mellan torsdag och fredag :) Fast emelie smsade och väckte mig vid tio igår, hon hade en massa planer inför kvällen, såklart :P

En liten stund efter ringde pappa och ville bjuda på frukost, inget man tackar nej till :D
Ja, sen på eftermiddagen åkte jag och Emelie till Macki, sen kom Martin och vi drog till Höör. Emelie stack hem och åt så då fick det bli pizza för oss, :/ Inget jag rekommenderar på midsommarafton, då ska man ju äta jordgubbar ;D

Efter det stack vi till Marcus, hämtade lite grejer och körde till Johanna. Det skulle vara fest där men ja, såå jädra kul var det ju inte precis..
 
Vid elva drog vi tillbaka till Marcus och kollade på film, myys på högsta nivå! ;)
( å de va nog inte bara jag och Marcus som tyckte det eller vad säger du EMELIE?! ;D )

Ja, sen gick jag och Marcus å la oss i husvagnen.

Sen idag händer typ ingenting, slappt å skönt!
Förresten, jag ska fanimej käka nypäror idag, annars känns det som om jag har missat midsommar detta året ;P

Aja, rörigt å guttit!
Vi hörs älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0