mätt och trätt

Idag vaknade jag av att mamma satt i köket och traggade i telefon. -.-
Satte mig vid datan lite och efter frukosten gick jag och la mig igen. 
Vid ett stack vi till Karola och hjälpte henne att packa in lite grejer i bilen.

Efter det hände typ ingenting mer än att jag sov en stund på pappas soffa :)
sen körde vi en runda medans pappa stekte kött och kokte pääror. Maha!

Sen krubb, sen tv och nu datan.
Igen, som mamma sa. -.-
Uuusch, vad jag är mätt! Känns som om jag typ har förätit mig. :S
Eller, kan man de? ;P

Men ja, och jag vill fortfarade ha hjälp med designen på bloggen (a)
Fast får väl ha de såhär lite nu.. :P

Puss på älskling! <3
Och på Emma, Emelie, Madde och Natha! <3
 
För jag saknar er så mycket! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0