its to late to apologize??

Usch, vad rörig denna dagen har varit.
Elr ja, men iaf. Mycket å tänka på.
Farfars f.d sambo bor i vanliga fall på Björkhaga.
Hon har bott där i några år nu och varje, varje dag har farfar hälsat på henne när dom haft eftermiddagsfika.
Han läser tidningen, berättar vad som hänt och lite såna grejer.
Äkta kärlek eller vad?!

Men så imorse fick hon åka in till sjukhuset för
hon ville inte äta eller något alls.
Så mamma körde in farfar innan idag så han fick hälsa på henne.
Sen när han precis hade kommit hem ringde dom från sjukhuset
och sa att hon nog inte skulle klara natten ens.
Så farfar  ringde till mamma (helt gråtfärdig) och hon körde in honom igen.
Mer vet jag inte, får väl se hur det går.

Och jag har sån jävla ångest för jag har sagt att jag ska hälsa
på henne någon dag men det har "aldrig blivit av".

:/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0