liten tripp till markaryd-bjärnum-vittsjö

Upp tidigt som fan idag då, följde med storebror till Markaryd för att slippa ta bussen till Bjärnum sen när jag skulle till Madde :) Tråååk på bilmarknad, och regna gjorde det med.
Sen när jag kom till Madde fick jag vänta på henne en stund, sen stack vi hem till henne. Vid tre tog vi bussen till Vittsjö, haha det är ju Vittsjödagarna nu ;P
Ja, lulla runder där lite sen käka vi pizza. Sen skulle dom på fest och min mamma fick damp på mig så jag fick åka hem. RÖÖVHÅL ÅSSÅ!!!

Så nu sitter jag här, och tråkar, och saknar Macki. 
Ohh, vet ni? Han var lite gullig mot mig innan iaf :)
"Men du vet att jag tänker på dig va? <3"

hihi, det värmde iaf ;D

Någon som vll hitta på något imorron, helst på måndag med? ;D 
För jag tänker iaf inte sitta hemma och ruttna tillsammans med mina (dumma) föräldrar -.-


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0