jag har inget liv så läs inte

Sitter här och kan inte sova, vilket jag skulle behöva mycket väl eftersom jag ska upp innan åtta imorgon.
Så ja, istället kan jag ju BERÄTTA lite om min dag. Fast iofs, jag har ju inget liv. Jag gör ju aldrig något!
Ohh, de där meningarna kommer sitta i länge, för länge är jag rädd för.
Men ja, jag ska inte låta dig trycka ner mig. Jag skiter i dig!

Ohh, Marcus väckte mig imorse. Vid sisådär halv elva, men det kändes som 7 på morgonen. Sen åkte vi hem till pappa där vi fixade lite med moppen, snart kördags ju. ;P
Sen blev jag så akutsjuk, orkade ingenting och fick ont i både mage och rygg. Så vi åkte hem och sov en timme, sen åt vi och sen åkte älsk hem. :'(
Buhuuhu. Kommer inte träffa honom förräns på tisdag, på vår ettårsdag btw. <3
Resten av kvällen har spenderats framför datan, så nu har jag helt plötsligt inget liv då ja!! :@
Men är man sjuk så är man. Och ja, ni får tolka föregående mening hur ni vill och om vem ni vill. ^^

Nu hoppas jag att Emelie har lagt in bilderna på hennes nyfärgade hår, för sen ska jag bannemej sooova!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0