jag är inte som du min vän

en "vän" sa till mig,
att jag inte har något liv,
så frågade jag varför,
"du festar ju typ aldrig"

jaha?!
så därför har jag inget liv?

fick sån lust att säga,
vissa tycker det är kul att
supa varje helg,
för att morgonen efter,
inte komma ihåg något av kvällen innan.

men jag är inte en av dem,
sorry om jag gjorde dig besviken.

men jag har hittat det jag sökte,
och det tänker jag behålla så länge det går.

sedan.
får du tycka vad du vill.
för.
jag är inte som du.

Ha inte för höga förväntningar på mig, helst inga alls, du blir bara besviken..♦

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker mycket om denna dikt! :)

2008-09-03 @ 18:53:33
URL: http://aspekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0