glassssss

Maah, jag vaknade minsann "tidigt" idag :D
Redan kl 11.
Efter en übermysig frulle med älsk  trampade jag ner till Jimmy.
Passade Felicia och Miranda en stund, guud vilka ungj*vlar dom är ibland. -.-
Fast efter lite glass var dom snälla igen. :)

Sen när jag kom hem hörde vi glassbilen så vi fick ett ryck och ville ha glass därifrån :P
Maha, den skulle komma till blomsteraffären men den kom aldrig, så vi körde till pizzerian och till sist kom den.
Väntade en timme totalt. xD
Men vad gör man inte för glass? :)

Sen körde mamma iväg och eftersom både jag och Marcus är helt vilse i köket och vi var utsvultna (förutom alla glassar vi käkat dådå) blev det pizza. Eller ja, kycklingsallad och kebabtallrik. :P

Och nu har vi badat, mys på de va ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0