typ, ointressant?!

Torsdagskvällen blev mys på hög nivå
och det gillades :D <3
I fredags skulle jag, Emma och Emelie egentligen åkt hem till Madde för att fira henne (fyllde 17 i torsdags),
men det blev inte så. Jag vaknade kl 7 och var sjuk. BLÖBLÄ!!
Så hela fredagen gick åt till att inte göra någonting, för det var det enda jag kunde göra. :(
Andy och älsk grillade på kvällen, mysmys ;D
Igår vaknade jag tidigt, eller ja, tidigt för å vara jag :P
Gick ut å solade lite, men det var helt olidligt -.-
Jag är en sån människa som inte tycker om att vara i solen,
men ändå vill jag bli brun ;P
Jaja, resten av dagen var seeeeg.
Satt lite vid datorn, kollade lite på tv, åt några mackor,
mös med älsk (de va iofs inte segt).
Sen gjorde vi mat, maha!
Marcus sa: Tänk sen när vi är stora och bor tillsammans.
Kommer vi ha lika kul i köket då tror du? För jag trivs som fan nu.
Jag: Hehe, ja mjo.. I början kanske, men sen kommer du bli som alla andra killar.
Kommer hem, sätter på tv:n eller datorn och sen blir det jag som får laga mat.
Marcus: Ja, det låter nog bättre ;)

(men tack för den -.-) ;D

Idag är jag en piggelinare :)
Vill göra något men min man ligger fortfarande och sover.
Det var han som ställde väckarklockan på nio,
så går jag upp men inte han! :O
Maha, jaja :P
Ska se om jag fattar hur man sätter igång en film nu,
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0