ta bort blogg eller skärpa sig? :P

Dålig uppdatering = jääättetråkig blogg.
Så, ja.

Förra veckan, på måndagen, åkte jag, Marcus och Andy till deras lillebror Joakim i Trelleborg.
Dom skulle laga nån dator eller så. Sen på kvällen hängde Jocke med oss hem.

På tisdagen åkte vi buss hem till mig, elr ja, till min bror.
Jag passade deras hus för dom var på semester :P
Onsdag, torsdag och fredag gjorde vi typ ingenting, -.-
Sen åkte Jocke hem.

I lördags åkte jag och Marcus med pappa upp till Vimmerby i Småland.
Hyrde ett rum och sov i och sen upp tidigt som fan i söndags. -.-
Körde till "gnagaredalen" (maha, vilket hemskt namn) och kolla på folkrace hela dagen.
Ganska kul men långtråkigt emellanåt.
Käka på donken i Växjö,  maha!
Flottflott! xD
Var hemma vid nio, sisådär lagom trötta!

Idag hämtade Andy oss hemma hos mig så nu är vi hos älsk :D
Fast ja, har inget att göra.
Men jaja,
jag ska bättra mig med bloggskrivandet nu :)

Pusstjaaa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker jag för det finns inget att läsa ju. Btw, varför tog du bort det andra inlägget? Jag fick aldrig svar :(<3

2008-07-15 @ 01:21:43
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0