onsdag, torsdag, fredag

I tisdags kväll kom Marcus syster Jenny och hennes kille Johan hem.
Vi skulle åka till Liseberg dagen efter ju :)
Men ja, vi bestämde att vi skulle köra senast nio och att andy skulle köra in till Höör och hyra en bil
(fick inte ha deras mammas bil, tror hon var lite rädd om den^^). 
Men man kunde inte hyra bil i Höör om man inte har körkort OCH visakort.
Så vi fick köra till Lund. När vi äntligen styrde mot Göteborg var klockan redan elva.
Men ja, vi var framme vid två och (såklart) direkt vi gick utanför bilen började det pissregna! :O
Så vi var dygnsura innan vi ens kommit fram till Liseberg.
Fast som tur var så slutade det regna efter en liten stund och sen höll det i sig hela dagen/kvällen. :D

Jag och Andy åkte inte så många karuseller :$
Vi vågade inte :P
Jag åkte bara flum-ride, colorado, höjdskräcken och uppskjutet.
Maha!
Självklart blev det lite spelande på hjul och sånt.
Marcus vann 5 chipspåsar (för inte alls mkt pengar)
och jag och Jenny spelade en gång på kexchokladhjulet och vann stjärnvinsten :D
Sen käka vi på Burger King. Gottit! ^^

Var hemma vid två och var lagom trött :)

I torsdags stack jag och Johanna hem till Malin.
Vi kom en timme försent så Rebecca och Louise var redan där. :P
Först var det helt segt, kollade på en dryyyyyg film som var askass.
Sen gick vi ut i garaget och spelade guitar hero 3.
Rebecca stack redan innan nio.
Vi gick en runda och hittade ett körsbärsträd som vi tog lite ifrån. ;)
Fast sen tyckte vi det kändes dumt så jag och Johanna gick upp till huset och frågade om vi fick plocka lite^^
Vid elva halv tolv satt vi i Malins kök och gjorde körsbärspaj. :D
Fast det blev inte så särskilt gott, men vaniljsåsen var smarrig iaf ;D


Igår (fredag) åkte jag först in till Hässleholm  för att möta upp Emma.
Vi har sommarkort och behöver göra av med lite resor så vi bestämde oss för att åka lite runder i Skåne. Maha!
Det blev tåg till Hbg där vi fikade med varm choklad och vaniljbulle.
Sen tog vi bussen till Landskrona där vi först åt på en thairestaurang
och sen gick vi lite runder på h&m och gina tricot.
Vid halv fyra tog vi tåget till Lund, där gjorde vi inte så mkt.
Åt en glass och Emma köpte en tidning.
Sen åkte vi till Höör där jag skulle ta bussen till Marcus och Emma skulle hem till Hlm igen.
Fick vänta i trekvart på bussen, dryyyygt ellooooooooor??!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0