kräkdag/mysdag

Igår.
Igår var ingen bra dag.
Vi degade framför datorn HELA dagen,
tills sju då vi bestämde oss för att bada. (vilket iofs var jättemys<3)
Vid hav nio började jag må illa,
riktigt illa.
Mamma kom hem och gjorde pannkakor till oss,
då kom vi på att vi inte hade ätit på hela dagen.

Men ja, jag somnade på soffan och Marcus gick in och la sig på mitt rum.
Vid elva vaknade jag och fick springa in på toa och spy.
Trevligt, typ..
Så det blev soffan resten av natten.

Men idag har jag mått prima hela dagen :D
Vid tolv åkte vi hem till pappa för att käka frulle.
Sen blev det att vi lekte med Julia, Felicia och Miranda i några timmar,
inte helt fel. Jag byggde t.o.m. sandslott och hjälpte Julia att cykla ;D
Vid femtiden åkte jag, mamma och Marcus med pappa till Tydingesjön.
Han skulle kolla på bilar och sånt.
Ganska drygt men ändå lagom najs.
Some pics :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0