hej jag är tråkig -.-

Helgen har varit lagom :)
I fredags åkte vi hem till Marcus och jag var nyttig (:O)
Åt äpple istället för chips, :D
Myyskväll<3

Igår vaknade jag tidigt, hann duscha, göra vid mig, käka frulle
OCH sitta vid datan en bra stund innan Karola ringde.
Det var bestämt att mamma skulle hämta mig så skulle vi köra till
Röstånga marknad (Marcus och Andy skulle till skroten vilket inte intresserar mig ett dugg),
men hon körde till hästveda och kollade på folkrace så jag följde med pappa till Landskrona.
Bilträff, inte så värst lockande när det är typ sjuhundraelva grader varmt,
fast vi var ju precis intill havet så jag och Julia badade. :)
Eller ja, Julia badade och jag doppa tårna.
Sen åkte vi hem till pappa och på kvällen körde jag och mamma först till Höör och hämtade älskling,
sen vidare till Röstånga. Myyys!
Det blev att jag nanna över hos hjärtat :D<3

Idag har jag,
inte gjort så mkt.
Slöade fram till fem då vi körde å köpte potatisgratäng och revben.
Mums på det!
Sen körde Andy hem mig och ja,
här sitter jag nu...
TRÅÅÅÅK!!!

Fast jag ska ringa Emil imorgon,
iiiiiihh, typ :P

Men ja, nu ska jag nanna.
Godnatt gott folk!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Nej, E och M är emelie och madde.

2008-07-31 @ 21:26:25
URL: http://emmasigmund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0