Torsdag,

Idag följde jag med Annelie & Jimmy + barn till staden :) Myspys när det är snöigt ute ju, men kallt :S Fikade lite sen åkte vi hem igen, på hemvägen körde brandbilen om oss, och nyfikna som vi är körde vi efter för att kolla vad som hade hänt. Först körde vi in i Sösdala för vi trodde de va där det hade hänt något, men där va lugnt. Sen körde vi mot Höör men där va inte heller något. Så vi gav upp och körde tillbaka till Sösendalen :) Men då såg vi en brandbil köra ut mot ella, så vi körde åsså dit. Det var en bondgård som brann, fy satan vad det brann. Hatar sånt, tror det var stallet med alla kossorna som brann.. Usch! "/ 
Vi ville inte vara ivägen så vi vände och körde hem igen. 

Nu sitter jag hemma hos Annelie och Jimmy och gör typ ingenting, ska snart gå hem tror jag. Sen har det inte hänt så mycket mer idag tror jag. . Ska träffa Lina en stund ikväll, det blir kanske pizza med henne? :) 
 

Pyss<3   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0