Tisdag, eller onsdag morgon iofs ;)

Nyårsafton var helt okej, även om det inte blev den dära efterlängtade festen. Jag åkte då med Marcus och Andy till  Trelleborg till deras förra "plastmamma" och halvbror elr vad man ska säga :P Vi åt Tacos och sjöng singstar, sen satt vi och pratade. Det var sådära allmänt trevligt lugnt. Sen vid tolv gick vi ut och smällde lite och tittade på alla fiiina raketer. Jag tycker om raketer, på AVSTÅND. Är det något jag är rädd för så är det raketer på nyårsafton, :S Menmen, jag överlevde :) Efter en stund gick vi in igen och käkade godis, chips och dippa och tittade på film. Sen vid ett somnade jag.  Dagen efter körde vi hem bid fem, på hemvägen skulle Andy tvunget inom Hörby med, så var inte hemma förräns åtta typ. Menmen, :)

Andy, Leo och Lelle är här nu. Dom blev stoppade av polisen, mouahaha! Typ för att deras bilar inte var besiktigade åsså körde dom med fel däck elr va de va. Men polisen kollade inte däcken så dom fick 1500kr i böter. Haha, skadeglädje! :)

Har precis duschat med älskling, myspys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0