Tisdag, 22/1-08

Igår mådde jag lite halvdåligt så jag stannade hemma från skolan,  men på kvällen kändes det bättre så jag var stensäker på att jag skulle gå till skolan idag. MENNEJ! Kunde inte sova inatt pga att jag mådde illa som sööören, låg och vände & vred på mig hela tiden typ. Imorse när jag gick upp spydde jag, ÄCKLIGT!

Så det blev ingen skola för mig idag heller, troligen inte imorron heller.  Det är konstigt, när man är tvungen att pallra sig till skolan vill man inte, när man är sjuk så vill man dit. Men jag är ju knäpp så, :P
Jag mår inte bra, jag vill vara frisk! NU! Jag skulle ju på studiebesök idag. Jag skulle ju åka till Önnestadsgymnasiet och hälsa på Amelie. Men nu sket sig allt!

Aja, hoppas jag kan komma till skolan torsdag och fredag iaf. Har ju matteprov på fredag och jag mitt pucko har ingen mattebok hemma. :S

+ att jag saknar min älskling<3

Pyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0